Bayla

Projekt, wdrożenie i obsługa e-commerce dla sieci salonów obuwniczych.

 

 

Branża: Obuwie  ・ powrót do realizacji ›

Bayla.pl w krótkim czasie zawojowała internetowy rynek obuwia. Elegancki  i funkcjonalny sklep, który pozwala znaleźć buty dla każdego i na każdą okazję.
W różnorodności stylów i fasonów łatwo się odnaleźć dzięki jego intuicyjnej nawigacji.

Sklep pełni funkcję wizerunkowej wizytówki marki własnej "Bayla" dzięki zastosowaniu fotografii sesyjnej wysokiej jakości. Udało się to także osiągnąć poprzez konsekwentny styl wizualny. Połączenie tych czynników dało sklep inspirujący i mogący się pochwalić wysokim współczynnikiem konwersji.

Wdrożone rozwiązania

1. Design ukierunkowany na optymalizację konwersji

i deklarację wizerunku marki.

2. Łatwy i szybki system zakupowy.

3. Zaawansowane filtry, które pozwalają na łatwą orientację w szerokim asortymencie.

4. Przyciągający nowych klientów system atrakcyjnych kodów rabatowych.

5. Skuteczna integracja z systemami remarketingowymi.

6. Integracja systemu Magento z oprogramowaniem Insoft PC-Market.

7. Chat na żywo z obsługą sklepu.

Design

Interfejs graficzny użytkownika został zaprojektowany w sposób minimalistyczny, aby potencjalny klient w pełni skupił się na prezentacji produktu i wybranej kolekcji obuwia. Dodatkowo strona główna zawiera dedykowane rozwiązanie pozwalające elastycznie zarządzać całą jej strukturą, co pozwala na sprawną realizację częstych akcji promocyjno-sprzedażowych.

Strona główna

Strona kategorii i produktu

Obsługa e-commerce - bannery i newslettery

NEWSLETTER

ZNAJDZIESZ NAS

Opinie ekspertów, porady, ciekawe artykuły i wydarzenia branżowe co 2 tygodnie w Twojej skrzynce.

Copyright © 2012 – 2015 Bold Brand Commerce Sp. z o.o.

O nas

Realizacje

Usługi

Kariera

Kontakt

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą polityką plików cookie. Polityka Cookie. Rozumiem