Prima Moda

Wdrożenie elektronicznego kanału sprzedaży dla obuwniczej marki premium.

 

 

Branża: Obuwie  ・ powrót do realizacji ›

Prima Moda S.A. postawiła przed nami zadanie zbudowania jednolitego systemu - opartego o Magento - który będzie pozwalał na: realizację sprzedaży on-line w modelu multi-channel, prezentację nowych kolekcji oraz sprawne zarządzanie serwisem relacji inwestorskich.

O Kliencie

Prima Moda S.A. jest jednym z liderów polskiego rynku obuwia premium.
Obuwie tej marki to przede wszystkim ponadczasowa klasyka, ale w wydaniu nawiązującym do najnowszych trendów w modzie światowej. Prima Moda posiada ponad 40 salonów sprzedaży w prestiżowych galeriach handlowych na terenie całej Polski.

Architektura systemowa rozwiązania

Prace nad projektem rozpoczęliśmy od zrozumienia oczekiwań i potrzeb biznesowych naszego Klienta. Dzięki temu mogliśmy zaproponować rozwiązania najlepiej realizujące zakładane cele.

Integracja systemów: Magento, Wordpress, Typo3

Jako główny system sprzedażowy zarekomendowaliśmy platformę Magento w wersji Community, która idealnie
nadaje się do tworzenia rozwiązań e-commerce w branży mody, szczególnie kiedy mamy do czynienia
z rozwiązaniami "mono-brandowymi".

 

System Magento został zintegrowany z systemem blogowym Wordpress, w celu zapewnienia łatwego tworzenia
i zarządzania często aktualizowanymi treściami (sekcja blog).

 

Dodatkowo wybraliśmy system CMS Typo3 dla realizacji  serwisu relacji inwestorskich. Typo3 jako zaawansowane narzędzie do zarządzania treścią stron internetowych jest idealnym narzędziem do rozbudowanych serwisów www.

 

System zarządzania wizerunkiem marki online

Zaproponowaliśmy także nasze autorskie rozwiązanie pozwalające na sprawne zarządzanie wizerunkiem marki

w serwisie e-commerce w zależności od konkretnej akcji promocyjnej, czy też sesji wizerunkowej.

 

Rozwiązanie pozwala na dowolną modyfikację wyglądu strony głównej i dopasowanie jej do charakteru danej akcji promocyjnej, praktycznie bez żadnych ograniczeń.

User experience design

Z jednej strony spójność z dotychczasowym wizerunkiem marki, z drugiej maksymalna przyjemność w dokonywaniu zakupów i do tego jeszcze maksymalizacja współczynnika konwersji. Pogodzić 3 tak różne cele to prawdziwe wyzwanie.

Prototypowanie UX

Prace rozpoczęliśmy od szkiców wszystkich najważniejszych podstron procesu zakupowego. Aby jak najlepiej zrozumieć zachowania klientów podczas dokonywania zakupu obuwia postanowiliśmy wykorzystać metodę badawczą obserwacji uczestniczącej. Nasz UX manager odwiedził wybrane salony stacjonarne i obserwował jakie problemy napotykali konsumenci podczas dokonywania zakupu obuwia.

 

Kolejnym etapem prac stanowiła realizacja prototypów, które obrazowały jak pod kątem funkcjonalnym będzie przebiegać proces zakupowy w sklepie online.

 

Inspiracje - moodboard

Marka PRIMAMODA czerpie z najlepszych włoskich wzorców, dlatego też chcieliśmy pod kątem kreacji nawiązać do włoskiego designu. Inspirowały nas włoskie domy mody oraz wybitni projektanci, którzy doskonale potrafią przekazać wartości i wizję własnych marek premium.

 

Stworzyliśmy listę dobrych praktyk oraz kolaż (moodboard) inspirujących rozwiązań w zakresie designu, które koniecznie chcieliśmy uwzględnić przy projektowaniu interfejsu oraz atmosfery e-sklepu.

Design

Nowy serwis PRIMAMODA został zaprojektowany zgodnie z obecnymi standardami projektowymi. Projekt jest w pełni responsywny i dostosowuje się do szerokości ekranowej popularnych urządzeń, a cała kompozycja lekka, przejrzysta i czytelna.

Strona główna

Lista produktów

Strona produktu

Blog

Salony firmowe

Copyright © 2012 – 2015 Bold Brand Commerce Sp. z o.o.

O nas

Realizacje

Usługi

Kariera

Kontakt